Kunnen anderen je chatgesprek op facebook zien? Dus dat het op de startpagina staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, een chatgesprek kan alleen gelezen worden door de personen die deelnemen aan dat gesprek.

Toegevoegd na 59 seconden:
Dus meestal tussen 2 personen, of het moet een groepsgesprek zijn.

De berichten uit de chat zijn na te lezen op de pagina messages/berichten.
Kimath
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee tuurlijk niet. Maar als je reageert op foto's wel .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het op "reageren op foto's" bedoeld
Zal er ergens wel bij instellingen moeten staan dat je profiel / foto's niet zichtbaar zijn voor iedereen maar alleen voor vrienden zoals bij hyves.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een chatgesprek kan gelezen worden door alle profielen die deelnemen in dat gesprek.

Alle overige profielen die niet in het chatgesprek zitten kunne het gesprek niet volgen of later inzien.