kan je geld verdienen als je je eigen website aan maakt op www.jouwweb.nl?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, je kan geen geld verdienen met een website op jouwweb.nl. Waarom niet omdat je deze geen bepaalde plugins kunt geven. En omdat je geen eigen ip adress hebt.
Het beste wat je kunt doen is een domein naam kopen en hier een host aan koppelen. je kunt dan bijvoorbeeld affiliating gaan doen. Dit is producten promoten voor andere bedrijfen.
EN DIT IS GEEN Centen WERK zoals de meneer die hierboven dat beweerd.
ALs jij een mooie kwalitatieve website maakt, en hierop producten promoot. En wel wat verstand heb van SEO dan kan je hier leuk wat geld aan verdienen.
kijk eens naar clickbank.com een internationale affiliating website hierop kun je je aanmelden en dan producten voor andere promoten. Of via banners en headers visitors omleiden naar een website waar je producten kunt kopen die in verband staan met je website. als mensen wat kopen krijg je een aantal procent van het verkochte product.
Hier een Voorbeeld van zo`n promoot site
Http://www.wii-ombouwen.org
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De websites die je daar kunt maken, zijn voor de lol. Je kunt er geen webwinkeltje aan koppelen. De verdiensten zouden misschien kunnen komen uit reclame-inkomsten, maar dan heb je het over centenwerk.