Hoe weet ik dat ik met internet verbonden ben via Wifi en niet via 3G met mobiel Samsung Galaxy Gio S5660?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.3K

Het beste antwoord

Als je via wifi bent verbonden zie je 4 streepjes, als je een 3g verbinding hebt ie je 3g staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, dat is een ander soort verbinding, ik weet niet de preciese naam maar het is te vergelijken met 3g maar volgensmij sneller.
Ik heb zelf altijd h+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vergis me h+ is juist het langzaamst.
G (dat ik altijd heb) is het snelst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank. Het antwoord is zeer duidelijk. Dit is precies wat ik wilde weten.