Hoe stel je bij Hyves in dat je niet weergegeven wordt voor een Goldmember?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja dat kan bij hyves.

Ga naar privacy en dan zie je aan de linkerkant een menu,klik op statistieken en de rest wijst vanzelf.

Je kunt jezelf niet zichtbaar zetten voor al je vrienden,maar je kunt ook afzonderlijk instellen dat één of een aantal vrienden je niet kan zien als je op hun hyves komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij... Kan dat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, staat op Hyves dat het kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je een mailtje naar Hyves sturen met diezelfde vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan dat gewoon echt niet, hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mail Hyves met je vraag via:
http://www.hyves.nl/help/feedback/?feedbackMode=email&answerId=19&categoryId=231&category=Meest+gestelde+vragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan zeker.[zie mijn antwoord]
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar beneden scrollen, onder "Over Hyves" naar "FAQ / Contact" gaan. Dan kom je hier terecht: http://www.hyves.nl/help/ Vervolgens klik je wat aan (bijv "Zichtbaarheid van mijn profielgegevens"). Dan krijg je een lap tekst te zien, met daaronder: 'Niet verder geholpen door bovenstaand antwoord? Mail ons je vraag'. Klik hier op en je komt bij dat formulier terecht.