hoe maak je je eigen poppetje?

ik ben bezig met een eigen website te maken en wil daar graag een chat site van maken maar is er iets dat gratis is om je eigen poppetje te maken ik bedoel zoiets als habbo poppetje alleen ik mag dan via die gratis site of programma kiezen wat voorn keuze haar ik wil en wat voorn keuze kleding en dat mag ik zelf verzinnen die kleding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
photoshop is niet gratis.. the gimp wel.

Antwoorden (1)

Wat dacht je van een tekenprogramma ??
Zelfs in Paint kun je al leuke poppetjes maken. Eventueel download je iets van een poppetje en verandert dat in het tekenprogramma zo als jij het wilt hebben. Dan opslaan als .jgp of .png of .gif-plaatje, en je kunt het op elke site gebruiken als avatar.

Er zijn verschillende sites waar je je eigen avatar kunt 'aankleden' op basis van een standaard-uitzet en bijvoorbeeld in een bepaalde stijl, zoals van Southpark.
http://www.southpark.de/avatar/ of http://www.scottpilgrimthemovie.com/avatarCreator/ of http://www.gamedition.com/31/Avatar_Creator , affijn, even googelen op ' avatar creator' levert tientallen sites als deze op.

Als je een site wilt maken om op te chatten echter, zul je een chatprogramma moeten hebben, en die worden vaak geleverd als uitbreiding van bijvoorbeeld een forum. Misschien is een gratis forum zelfs nog wel de beste optie ; dan kun je je gebruikers een avatar laten kiezen, alle berichten blijven gewoon staan, en het kost niks en je hebt minimale kennis nodig om het draaiende te houden (dat leer je gaandeweg wel).