Mensen accepteren voor afgeschermd twitter account op iPad/iPod?

Ik heb een iPad en een iPod. Ik heb mijn profiel van twitter afgeschermd en nu heeft dus iemand gevraagd om mij te volgen. Ik moet hem accepteren maar als ik naar twitter ga op safari dan komt hij gelijk met mobile twitter en dat wil ik niet want daar kan je niemand accepteren. Hoe kom ik op de echte twitter site? Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dat probleem had ik ook, en ik had me rotgezocht naar waar je kon accepteren, maar het antwoord is: dat kan niet. Heel irritant, want vroeger kon het wel, maar sinds een maand of twee niet meer. Je zult het dus op de computer moeten doen. Als het toch kan, hoor ik het graag, maar naar mijn weten niet.