@MufMuf Dit is niet helemaal waar.

Bij de helpdesk van facebook heb ik het volgende gevonden:

Je wijzigt je gebruikersnaam als volgt:
1. Open het vervolgkeuzemenu 'Account' rechtsboven aan een Facebook-pagina en kies Accountinstellingen.
2. Klik op de link 'Bewerken' naast 'Gebruikersnaam'.
3. Voer je nieuwe gebruikersnaam in het veld in en klik op 'Wijzigingen opslaan'.

Let wel op dat je je gebruikersnaam maar één keer kan veranderen!

Als het je niet om de gebruikersnaam gaat, maar om je volledige naam. Dan kan je op deze pagina ook je Naam veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Nagekeken en klopt als een bus. Mijn antwoord gaat de prullenbak in. ;)