Hoe kan het dat ik meteen uitlog na het inloggen?

Als ik op HetNet wil inloggen op mijn Netmail, gaat dat allemaal goed, totdat ik ben ingelogd. Ik word daarna meteen uitgelogd. Hoe kan dit? En hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat heb ik ook!! ben benieuwd naar de antwoorden.

Het beste antwoord

Er zijn meerdere mogelijkheden:

Optie 1: je computer accepteert geen cookies van HetNet.
- Dat is een instelling van Internet Explorer, en die kun je wijzigen in het menu van Internet Explorer onder Extra / Internet Opties. Kijk op tabblad Privacy. Hier kun je instellen wat je wilt accepteren aan cookies.
- Of de cookies worden geblokkeerd. Door een firewall bijvoorbeeld. Zet dat programma uit om te kijken of dat helpt. Beste is om het uit te zetten, dan Internet Explorer af te sluiten en het weer opnieuw op te starten.

Optie 2: de cookies zijn "in de war".
In dat geval moet je het volgende doen:
---> sluit internet explorer af (alle vensters sluiten)
---> start het opnieuw op (niet de hele computer, alleen Internet Explorer)
---> ga in het menu van Internet Explorer naar "Extra" en dan "Internet Opties"
---> klik op cookies verwijderen
---> tijdelijke internetbestanden verwijderen
---> geschiedenis verwijderen
Sluit daarna Internet explorer even af en weer op.

Optie 3: de tijd of datum op je computer klopt niet.
Als de tijd of de datum op je computer niet klopt, dan lukt het niet om in te loggen. Pas de tijd/datum aan onder Start / Instellingen / Datum & Tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

virus op je computer.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gescant met NOD32 en AVG. Maar nope, wil nog steeds niet.