Hoe upload ik windows moviemaker bestanden op youtube?

Ik kan een moviemaker bestand niet uploaden op youtube, hoe komt dat en hoe verhelp ik het?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als ik mij niet vergis heeft dit te maken met de extentie van het bestand. Bij Youtube kan je niet alle soorten bestanden uploaden. Hoe heet de film? Bijvoorbeeld zoheetik.wmp of zoheetik.avi het gaat om de letters achter de .

Daarnaast mag de video maximaal maar 2 GB zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"maar" 2Gb?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het over zelfgemaakte filmpjes hebt dan is dat in goede kwaliteit maar een minuut of 20-30 dus niet echt heel veel.
AWM
14 jaar geleden
Op Youtube mag je maximaal 10 minuten aanbieden, en de bestandsgrootte mag wel 10 Gb zijn, zeg ik zo uit mijn hoofd.