yarvik 10" TAB410 - 4GB vraag: kan je met deze tablet gewoon bijvoorbeeld op nu.nl en dan videos kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is niet duur, zal een tientje of 5 erbij leggen, en dan kijken voor een ARCHOS 101 Internet Tablet. zitten namelijk speakers in. Ingebouwde apparaten
Speakers, Webcam, Cardreader Micro SD (SDHC compatible), Mic, G-sensor op de off site, staat ook usb. kost een beetje meer, maar heb je veel meer waar voor je geld

Antwoorden (1)

ja, dat kan.

De Yarvik YAB410 beschikt over een 10" Resistive touch screen, en een Android 2.2 als besturings systeem. De processor van 1GHz, word bijgestaan door 512MB RAM wat ervoor zorgt dat internetten of een FullHD film kijken geen probleem is. Voor het opslaan van bestanden is gekozen voor 4GB, wat makkelijk uit te breiden is door de 2 aanwezige Micro-SD(HC) aansluitingen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Audio port: Headphone out

dus met koptelefoon op kan je het geluid van de film horen.

Toegevoegd na 3 minuten:
ook zit er usb aansluiting op, dus je kan evt een usb soundcard erop zetten, en dus speakers aansluiten via usb. let op: soms heb je wel netstroom nodig voor externe speakerset.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan niet er nu wel of niet online video`s op kijken?
een komt er geen geluid uit de tablet zonder koptelefoon?
ik hoor hopelijk een reactie ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
video's kijken kan. geluid weet ik niet. maar er zit wel een geluids uitgang op. weet niet of er ingebouwde speakers op zitten.