Heb een usb stick gekocht voor een draadloze verbinding te maken op mijn pc boven.Nu heb ik alles geinstalleerd en ik laat hem een netwerk zoeken.?

Hij vindt ons netwerk en het bereik is uitstekend,alleen als ik hem verbinding wil laten maken zegt hij dat hij geen verbinding kan maken.Wat is/kan de oorzaak zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de code van de netwerksleutel wel goed ingevuld?
Misschien moet je in je pc in het config scherm de netwerkinstellingen aanpassen
crispy
12 jaar geleden
Of heb je je netwerk afgeschermd, dat je nog eerst het MAC adres moet ingeven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kom ik achter de netwerksleutel en mac adres??
ik weet dat zo niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de netwerksleutel op wpa2 code moet als het goed is meegeleverd zijn bij je usb stick,bij een router staan die codes op de onderkant van de router,dus even zoeken,de code bestaat uit cijfers en letters.
Met mac codes zou ik niet teveel 'rommelen dat kan wel eens fout gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
normaal gesproken staat de mac filtering altijd op aan,dus dat is oke.

Antwoorden (2)

He dat is raar
Dan licht het aan je pc uiteraad
Misschien handboekje van je pc bekijken?
Wat voor melding krijg je persies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij hem wel kan vinden kan hij misschien niet inloggen omdat de wachtwoord nog niet is ingesteld.Anders reset ook eens je modem een keer, wil ook wel eens helpen