Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik een bijlage openen bij mijn gmail app??

Ik heb een mail ontvangen met een bijlage. Maar ik kan de paperclip niet openen. Wat moet ik doen om de bijlage te openen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
5.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je in een e-mail met een bijlage helemaal naar beneden scrolt dan staat daar op een gegeven moment de bijlage inclusief 2 knoppen downloaden of openen.

De meeste bijlage kun je gewoon openen via die knop.

Maar vraag je zelf eens af hoe belangrijk is het dat jij een bijlage onderweg op je telefoon moet bekijken? Kan dat niet even wachten tot je gewoon achter de computer zit? ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de Gmail app kun je alleen bijlages openen die gekoppeld zijn aan een programma. Alle andere bijlages kun je helaas niks mee. Ik heb dat zelf ook ondervonden met deze app. ZIP files bijvoorbeeld kan ik alleen binnen een explorer openen en dus krijg ik deze niet eens in gmail opgeslagen. Je zou kunnen proberen je gmail via een andere app te downloaden zoals bijvoorbeeld K-9 mail. Die gebruik ik ook, is ook gratis en werkt veel beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding