Zou dit een betrouwbare website/dienst zijn ?

http://www.gratiszonnebril.nl/?r=WK

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Nee, gratis bestaat niet. Er zit altijd een addertje onder het gras. Als het gratis is, dan mag je je verwachten aan massaal veel publiciteit, het bekijken van filmpjes, het zogezegd aangaan van een gratis abonnement op een zogezegde gratis dienst of sms'jes versturen die je achteraf bakken geld kosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je houd van een enquête invullen en je gegevens gebruikt mogen worden door anderen.
dan is het betrouwbaar voor je
maar zelf zou ik het niet doen wat je weet nooit wat er met je gegevens gedaan wordt.
waarschijnlijk gaan ze dan gericht reclame op je afsturen

Toegevoegd na 2 minuten:
bij hun vragen staat dus dat je een enquête moet invullen van een ander bedrijf voordat ze de zonnebril opsturen.
dus voor jou privacy gegevens krijg je een zonnebril
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet aan beginnen. Je wordt vast overspoeld met mailtjes ed om mee te doen aan enquetes en weet ik wat! En waarschijnlijk is de zonnebril van een niet al te hoge kwaliteit en zal nog net niet door midden breken als je er naar kijkt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gratis kan het eventueel wel zijn maar vergeet echter niet dat jou e-mailadres wordt gebruikt voor commerciële doeleinden , dit wil zeggen een lange lijst aan spam-mail.
Je inbox zal overspoeld worden met dingen die je niet nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze site heeft alleen tot doel zoveel mogelijk emailadressen te verzamelen voor marketingdoeleinden.
Je komt in 'stap2' in het volgende deel:

"voordat je verder gaat en je aanvraag wordt goedgekeurd, vragen wij je nu om je vrienden op de hoogte te stellen van deze actie door ze een tip te versturen (dit gaat automatisch en er wordt slechts 1 berichtje verstuurd).
Voor dit onderdeel moet je ingelogd zijn bij Windows Live. Als je dat nog niet bent wordt er gevraagd om in te loggen!"

daar zit 'm dus de kneep
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt bij stap 2 gewoon kiezen om geen vrienden uit te nodigen, en verder bestaat helemaal gratis niet... ik heb meegedaan en doe dit gewoon met mijn hotmail en die lees ik toch nooit!