Is het mogelijk om een programma dat je op internet kan terugkijken, op te slaan op je computer?

Mijn broertje was te zien in het jeugdjournaal. We waren helaas niet thuis en voor zo ver ik weet heeft niemand het opgenomen. Het filmpje staat wel nog op de site.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zondag avond. (het stukje over levende standbeelden)

Het beste antwoord

Als je dit programma terug kunt zien op YouTube dan kun je hem zeker opslaan op je pc. Er bestaan tools om muziek en filmpjes van YouTube te converteren naar files die je vervolgens op kunt slaan op je pc.

Toegevoegd na 13 minuten:
Er bestaat een programma "Gemistdownloader" waarmee je gemiste uitzendingen kunt downloaden. Ik heb zelf geen ervaring met dit programma maar volgens de link is dit een goeie programma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is helaas niet op youtube te zien. Alleen op de site van het jeugdjournaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga het proberen, dankje :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gelukt! Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Je kunt de betreffende uitzending bekijken met Silverlight of met Media Player (naar keuze). De laatste kun je met een "grabber"(bijv. Orbit) ook downloaden als ASF bestand. Ik heb het even geprobeerd en het werkt. De Journaaluitzending is ca. 35 Mb groot.

Toegevoegd na 9 minuten:
PS het was in Arnhem, is je broertje soms de winnaar (de "schoorsteenvervuiler") ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, hij was de schoorsteenvervuiler. Overigens niet de landelijke kampioen bij de kids (wat wel zo lijkt als je het jeugdjournaal kijkt), maar was wel de beste volgens de kinderjury en heeft dan ook de kinderjury prijs. Thanks voor je antwoord. Het was me al gelukt met de tip van Musa maar toch een plusje voor jou.