Hotmail account kan ik wel openen zien dat ik berichten heb . maar kan de berichten niet openen. Hoe los ik dit op? zie uit leg

deze melding krijg ik steeds .
In Internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten .
Onze excuses voor het ongemak.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Probeer het eens in Google Chrome of Mozilla Firefox. Je kan ook eens Internet Explorer afsluiten, weer openen en dan op de startpagina Ctrl+Shift+Del indrukken. Klik alle vinkjes aan en klik dan op verwijderen.

Microsoft heeft vastgesteld dat versie 6.0.0.8169 van het bestand Pdm.dll problemen geeft. Als u de juiste upgrade installeert die wordt genoemd in de sectie Oplossing, wordt er een recentere versie van het bestand Pdm.dll (versie 6.0.0.8424 of hoger) geïnstalleerd op uw computer, tenzij u Windows 98 of Windows Millennium Edition gebruikt. Een andere oplossing die ook werkt is het volgende: Start Internet Explorer. Open het menu Extra en klik op Internet-opties. Open het tabblad Geavanceerd en schakel bij Surfen het selectievakje Foutopsporing in scripts uitschakelen in. Klik op OK en start Windows opnieuw.

Bronnen:
http://support.microsoft.com/kb/293623/nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100