Is dit oplichterij? zie beschrijving

www.internetgeheimen.com
en voor de inhoud van site zonder registreren:
www.internetgeheimen.com/coretraining

Toegevoegd na 16 minuten:
Misschien zijn de bedragen te veel 7500,- euro en 1000 sites in een maand, maar je kan toch zeker dan 100 sites en 750 euro verdienen?!

Toegevoegd na 1 uur:
of 10 sites..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
12 jaar geleden
Aan de opbouw van de site zie ik al dat dit oplichterij is, waarschijnlijk een soort piramidespel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard Nick.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Succes met het bouwen van 100 sites in een maand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen: probeer het uit en laat het ons weten

Het beste antwoord

Op TROS Radar is er een forum aan gewijd.
Ik zou zeggen: lees dat door en oordeel dan zelf.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=24&t=96378&sid=6cd48c1fa575c60230deeda8fa031cf6

Persoonlijk vind ik een investering van 67 Euro vrij veel, zeker als ik de rest van dat verhaal lees (want wie krijgt er in godsnaam 1000 sites in een maand af??).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vond het forum niet duidelijk genoeg er veel verschillende meningen

Andere antwoorden (1)

Ja het is oplichterij. Hij wil je er in luizen om net zulke sites te maken als hij ofzo. Zonde van je geld.