Geld verdienen via mijn video's op youtube maar hoe?

Ik weet dat dit mogelijk is; ook via youtube, maar omdat je hiervoor aan een aantal criteria moet voldoen heb ik hier niet zo veel zin in, ik word ook al benadeeld omdat ik uit Nederland kom omdat NL een kleine doelgroep is. Dus mijn vraag is of er een andere manier is (bijvoorbeeld scripts die ik bij mijn video's moet plaatsen of iets dergelijks) om toch geld te kunnen verdienen per kijker/bezoeker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dit kan, maar gaat moeilijk.
De makkelijkste manier is youtube partner worden. Dit kan als je kanaal en video's vaak beken worden.
Dan kun je er van die megairritante advertentie's door google voor laten plaatsen.
Daar krijg je per kijker dan geld voor.
Dit is de makkelijkste manier, maar je krijg dit niet zomaar, je moet dan toch wel denken aan een totaal aantal beken van de ubloads boven de 100.000 ofzo(presies weer ik het niet)
In ieder geval succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil dus geen partner worden omdat ik dan aan eisen moet voldoen waar ik nooit aan kan voldoen. iemand nog een andere oplossing of mogelijkheid. Wel bedankt voor je reactie;)!
Als je geen partner van YouTube wilt worden, kan je ook geen geld verdienen, helaas. Partner worden is echt de enige manier. Alleen zijn idd de advertenties wel irritant.