Hoe kan ik zien wanneer een foto is genomen van google street view?

Op een actuele website staat een adres van een winkel. Maar op streetview is die winkel niet te zien.
Is het een oude foto, of is die winkel reeds weg.

Het gaat om de winkel van www.gigavolt.nl in Amsterdam
Jan Evertsenstraat 90
1056 EG Amsterdam

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
17K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even voor je gekeken, in dit geval staat het links onder met kleine witte letters. Er staat 2011. Dus dan zal die winkel er denk ik niet meer zijn. Hoop dat ik je hiermee geholpen heb. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Streetview wil ook nog weleens uit meerdere jaren aan elkaar geplakt zijn, bij opnames van mijn omgeving uit 'mei 2010' zie ik een boom keurig in bloesem staan (klopt in mei) met iets verderop struiken in felle herfstkleur...

Het beste antwoord

Als je een beetje inzoomt zie je op sommige plekken vaag een datum te staan. In dit geval onderaan de linker etalageruit van Tess (kledingwinkel) en ook bv bij de rechter pilaar van de winkel ernaast De Prijshamer. Na het inzoomen wordt "c 2009 Google" zichtbaar.

(ik neem aan dat Tess daar inmiddels uit is, en dat nu Gigavolt er in zit)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meestal staat heel geniepig ergens onderaan op die foto ook het jaar waarin die gemaakt is, meestal onderaan in het midden ergens.