waarom zegt xbox live (heb je nodig voor F1 2010 te saven) dat mijn moeder een windows live ID heeft maar dat heeft ze niet?

eerst wou ik F1 2010 saven daarvoor had ik zo'n account nodig ik maak er 1 aan maar daarvoor moet 1 van mijn ouders ook een xbox live account hebben dus ze vult haar email in maar dan zegt de site dat zij een windows live account heeft meer dat heeft ze niet en op de kop toe moet ze dan nog met die windows live ID aanmelden terwijl ze er helemaal geen heeft!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dat komt omdat je email dan geen 16/18 is je kan een email aanmaken van 18+ mijn vriend is nu een soort 'mijn vader' op xbox live.