Mijn Outlook live is vernieuwd.Hoe maak ik de pagina groter?

Ik bedoel,dus ook groter lettertype.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (1)

Het is altijd leuker te melden dat iets wel kan, maar het uiterlijk van Outlook.com op deze manier veranderen kan helaas niet. Je kunt alleen de lettergrootte van e-mailberichten veranderen.

Wat je wel zou kunnen doen is gratis Screen Mode Switch installeren en de pagina door de resolutie te veranderen groter weergeven.
http://micromighty.com/Products/Screen_Mode_Switch.aspx
Als je dan op toets X (zelf te bepalen) drukt wordt de pagina groter, druk je op toets Y dan wordt de pagina weer normaal. Zo doe ik het al jaren.
SimonV