Als ik google, krijg ik een andere site. Hoe kan dat?

Ik krijg telkens dezelfde gossip site, ipv de site die ik wil hebben. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Toegevoegd na 1 uur:
http://www.gossipcenter.com/scarlett-johansson/scarlett-johansson-gqs-babe-year-438234?adv=miva

Deze site krijg ik als ik de google zoekfunctie gebruik. Maakt niet uit waarop ik zoek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar zoek je op als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op allerlei verschillende dingen. Niks te maken met gossip e.d waar ik wel naar gelinkt wordt.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je iets van Malware of een virus.
Een uitgebreide scan met je antivirus kan de boosdoener vinden.
Zitten er toevallig ook vreemde snelkoppelingen en dergelijke op je nagivatiebar?

Toegevoegd na 9 minuten:
Nagivatie moet natuurlijk navigatie zijn :)

Toegevoegd na 29 minuten:
Typisch malware en erg irritant.
Meeste antivirus programma's hebben moeite om deze bedreiging te vinden of te verwijderen.

Probeer eens:

http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button

een gratis demo van een malwarekiller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik zie verder geen afwijkende dingen. Ik zal mijn comp. even scannen. Hoop dat het helpt. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

De site die je wilt hebben zal harder moeten werken om hoger in de rankings te komen. In plaats van 'I feel lucky' te gebruiken, kan je ook de zoekopdracht compleet laten uitvoeren en dan op de lin kvan de site klikken die je echt wilt. Of nog makkelijker: De URL opslaan in je favorieten