Raar probleem met internet, kan iemand helpen?

Hallo iedereen!

Dit is het probleem: mijn internet doet het maar half! Het is echt heel raar.
Uitleg: Ik kan gewoon spellen als mw2 online spelen, en skypen enzo, maar ik kan niet via mijn internetbrowser (google chrome) naar pagina's zoals goeievraag.nl gaan. Echter, als ik zoals nu IN een spel ga dat ik aan steam heb gekoppeld, kan ik via de browser die IN steam zit WEL op internet, dat doe ik nu ook!
Ligt het gewoon aan Chrome en moet ik even een nieuwe browser op mijn andere PC downloaden of is het iets anders?
Daar komt nog iets bij: ik heb een nieuwe router/modem (ziggo) aangeschaft. Sinds ik die heb doet het internet het dus maar half!
MAAR: het rare is: soms doet Chrome het weer wel! het is echt heel raar.
Nog iets: als ik download crashed het internet altijd! Nu dacht ik: ik download gewoon met een te hoge snelheid dus ik zet de maximum download speed op 2,5 MB/sec, maar zelfs dan crashed die!
echt raar, als iemand een oplossing weet, alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Zet ff een nieuw wachtwoord in je router, dan zal het probleem opgelost zijn.
Anders probeer het dan ff zonder wachtwoord,