Hoe kan ik bij Hotmail/Live uitschakelen dat het op het inlogscherm (bureaubladscherm) zegt dat ik '2 ongelezen emails heb'?

Het is zowel een MSN als Email adres. Helemaal geen mails meer kunnen krijgen vind ik ook goed, gebruik dat adres toch niet, maar Windows blijft wel telkens reclame sturen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Merk alle mogelijke mails van alle adressen als spam, dan zie je ze niet meer... simpel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werkt dit ook bij emails die van MS zelf komen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MS stuurt alleen mailtjes naar je e-mail box, als je alles in je mailbox als spam weergeeft, dan krijg je ook MS mailtjes niet meer binnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok, bedankt. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hopelijk werkt het. :-) @Kiswum, jouw antwoord was ook erg goed, maar ik vertrouw mezelf niet genoeg om het register aan te passen. :(

Andere antwoorden (1)

Ik dacht het te weten, ik nam aan dat er een service aan stond in het "programma" services.msc, maar daarin staat geen pop-service.
Ik heb het idee dat het een instelling is die bij de installatie van MSN is geinstalleerd, maar dit weet ik zo niet uit mijn hoofd.

Ik heb het even voor je opgezocht, in XP zou het onderstaande je probleem moeten verhelpen:

WAARSCHUWING, PAS NIETS AAN IN HET REGISTER ALS JE ER NOOIT MEE HEBT GEWERKT.

(....Ga vervolgens naar de volgende sleutel:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail.

Onder deze sleutel vindt u één of meer subsleutels. Ga deze subsleutels af en zoek naar de waardenaam 'MessageCount' in het rechterveld. Dubbelklik op deze waardenaam en zet de waardegegevens op 0.

Zoek nu de waardenaam 'MessageExpiryDays'. Als u deze niet kunt vinden, kies dan voor Bewerken/Nieuw/DWORD-waarde uit het menu. Geef de nieuwe waarde als waardenaam 'MessageExpiryDays'. Geef als waardegegevens het getal 0 op. Als er, zoals in uw geval, meerdere gebruikersaccounts op de computer staan, dan dient u per gebruiker in te loggen en deze stappen te herhalen.

Om er zeker van te zijn dat alle mailverwijzingen zijn uitgeschakeld, gaat u naar
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion.

Zoek hier naar een subsleutel met de naam 'UnreadMail'. Als deze niet bestaat, maak dan een nieuwe sleutel aan via Bewerken/Nieuw/Sleutel. Open deze sleutel en zoek naar de waardenaam 'MessageExpiryDays' - als deze naam niet bestaat, dient u deze zelf te maken. Zet ook hier de waardegegevens op 0. Dit hoeft u slechts één keer te doen.....)