wat is een leuk chat spel zoals Panfu of Habbo?

ik ben opzoek naar een leuk chat spel weet jij er toevallig 1?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik de zoek functie van goeievraag eens, deze vraag is al meerdere keren gesteld, misschien staat er wat tussen?

Antwoorden (3)

Ik vind zelf ROBLOX heel erg leuk. Het zijn een soort legomannetjes waarmee je allemaal games kan spelen die andere mensen op de wereld gemaakt hebben. Linkje staat in de bronnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op hyves heb je ook zo'n soort spel dat heet dream bear...
niet echt een leuk spel hoor maar wel net zoiets als panfu,je kan er ook gewoon chatten met de andere.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Club Penguin.