Kun je op facebook ergens instellen dat je van een bepaalde vriend geen nieuwtjes of reacties kunt lezen op de startpagina?

Ik heb een "vriend' die ik niet wil wissen maar die is enorm aanwezig op de startpagina. Altijd maar berichtjes wat ie doet om de haverklap en op iedereen reageren en ik heb daar niet altijd zin in. Kun je zo iemand wel als vriend behouden maar weren uit je nieuwsberichten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Yeah dat kan!

Ga naar je startpagina toe, en druk bij een bericht van hem op het kruisje wat rechtsboven zijn bericht staat.
Kies dan voor "Alles verbergen van X", en je zult geen berichten meer van diegene op je startpagina krijgen;)

Let me know als t gelukt is!:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan.

Als je een nieuwe post wilt uploaden klik je op Vrienden van Vrienden ( knop naast plaatsen) -> aangepast -> verbergen voor : naam intypen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor... als je een bericht van hem op je pagina krijgt ga je met je muis naar dat berichtje en ergens aan de rechterkant verschijnt een kruisje als je er met je muis overheen scrolt. Je kunt dan de optie alle berichten van /.. niet meer weergeven en dan is het opgelost....