Waar kun je online afleveringen van Victorious/iCarly kijken met Nederlandse ondertiteling?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
9K

Het beste antwoord

Je kunt ze kijken op http://teennl.yolasite.com/ als je naar beneden scrollt zie je al die afleveringen. als je op die plaatjes klikt krijg je seizoenen. bijvoorbeeld je wilt een aflevering van iCarly kijken van seizoen 4, de aflevering iOMG. http://teennl.yolasite.com/icarly-4/icarly-s04e10-iomg (nog nooit in nederland uitgezonden) je klikt dan op op aflevering en dan download je eerst die aflevering (dan kom je op zo'n website waar je een account moet aanmaken, dan kan je het downloaden via een link daar, of je downloadhet via een andere site of torrent site) je kunt het beste de aflevering met Jdownloader downloaden. dan kopieer je die link en plak je het in jdownloader. dat gaat veel sneller. als je die aflevering binnen hebt, moet je de ondertiteling er nog bij zetten. dat doe je als volgt: je klikt met je rechtermuisknop op ''ondertitel'' en je klikt op ''doel opslaan als'' als het goed is is het een ASS-bestand. dan moet je VLC mediaplayer downloaden. dat is een video en audio player die alle bestanden ondersteund. je opent de video die je hebt gedownload met vlcmediaspeler en dan klik je bovenaan op video, dan op subtitels track en dan op open file. en dan zoek je je ondertitel en klaar! alleen de ondertiels die hij maakt zijn vaak irritant paars en klein. ik bewerk 'm altijd normaal met subtitle workshop. dan klik je eerst op setting, dan op languaoune ofzow en dan op dutch. dan op bestand, laad ondertitel en je klikt die ondertitel aan. daarna klik je weer bij bestand op: opslaan als. dan szie je op zo'n scherm allerlei uitvoerformaten. je scrollt helemaal naar beneden en je kiest dan ''subrip'' (of beter bekend als srt.) dan moet je dat dubbelklikken en dan opslaan. NIET OP APART FORMAAT! daarna kan je 'm kijken met normale witte letters! succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt ze op de site van Nickelodeon bekijken.
Of je typt op youtube.
Victorious of ICarly in en dan daarachter Dutch.