hoe kan ik contact opnemen met windows, microsoft?

mijn e-mail is geblokkeerd en ik kan en code aanvragen maar die word gestuurd naar een oud e-mailadres van ons dat niet meer bestaat, ik kan het account niet verwijderen van wegens allerlei belangrijke e-mails, mij werd aangeraden om contact op te nemen met windows[microsoft] live hotmail, maar ik weet dus niet hoe, kan iemand mij V.P. helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

U kunt eventueel een nieuw hotmail account aanmaken welke u alleen gebruikt om contact met Windowslivehelp op te nemen. U kunt dan aangeven dat u problemen heeft met uw andere (Originele) hotmail account, maar zult een reactie krijgen op het tijdelijk aangemaakte hotmail account.

De link bij de eerste bron kunt u gebruiken om een nieuw hotmail account aanmaken.

De link bij de tweede bron is de link naar het Windowslivehelp forum om contact op te nemen met de hotmail support.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
we hebben via het account van mijn broer geprobeerd windowslivehelp te zoeken maar konden die niet vinden.
al heeft de eerdere reactie ons nu wel wat verder geholpen.