Hoe kan ik mijn download weer hervatten?

Ik was iets aan het downloaden, ik sluit mijn pc af, start hem op nieuw op en ik kan de download nergens meer vinden. Ik heb op downloads weergeven geklikt toen ik iets anders ging downloaden maar hij stond er niet meer bij. Hoe kan ik hem weer hervatten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor programma gebruik je?

Het beste antwoord

Nou, de onderbroken download zal toch wel bij downloads gestaan hebben maar ik weet niet welke browser als je voor het Internetten gebruikt. Kennelijk dan geen Firefox.

Voor het hervatten van een onderbroken download moet je een downloadmanager hebben. Ik gebruik zoiets niet maar weet dat de download site dit dan moet ondersteunen. Dat is ook logisch. Zou je een abonnement nemen op snelle downloads bij een Filehost zoals Fileserve of Megaupload, dan krijg je daar meestal zo een downloadmanager bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de veiligste oplossing is van van voorafaan beginnen en niet hervatten.