Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe download je een you tube filmpje.?

Ik zie vaak een leuk filmpje op Youtube die ik wel op mijn eigen site zou willen zetten.
Vraag:
Mag dit eigenlijk?
En hoe doe je dit?
Ik zie nergens een download knop of zo??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Muziek mag natuurlijk eigenlijk niet, maar als je dvdvideosoft googled kom je er wel uit:D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard mag je niet zomaar filmpjes downloaden en op jouw site zetten alsof het van jou is. YouTube heeft wel een embed functie, maar de je het filmpje wel legaal op je site kan zetten. Bovendien is dat makkelijker dan downloaden ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google maar eens je krijgt gelijk een hele lijst met sites waarmee je de filmpjes kan downloaden. Officieel mag het niet denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt videoget downloaden. daarmee kun,je filmpjes van youtube downloaden. Of youtube downloader. Officieel moet je van de meeste filmpjes rechten hebben om ze te mogen plaatsen. Maar goed, als alle videos op youtube op die manier geplaatst zouden zijn stonden er veel minder videos op youtube ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is voor mij tot nu toe de beste methode gebleken:

url van het filmpje invullen,
vinkje aanvinken voor: use source code
in dat vak moet je het volgende neerzetten:

(als je op de pagina van het filmpje bent, klik je via opties/weergeven/extra (ligt aan je browser) voor: bron weergeven.... daar doe je ctrl+A (alles selecteren) en ctrl+c (koppieren)

dat plak je in dat lege veld op clipnabber, rest wijst redelijk voor zich.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Hier staat op YouTube zelf hoe je het moet doen. Succes!
(Lees meer...)
12 jaar geleden
op youtube heb je een "insluiten" knopje (voor sommige video's is deze optie echter uitgezet)

klik op delen onder de video, dan krijg je daaronder de link, maar onder die link staat een knopje: insluiten.

als je die html code op je site zet, staat het filmpje op je site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding