Wat is het IBAN nummer van de Triodos bank?

Ik heb daar een eigen rekeningnummer, niet IBAN

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
4.1K
Antoni
3 jaar geleden
Ieder rekeningnummer is tegenwoordig, sinds 2014, een IBAN-nummer, dus je moet je vergissen.
Antoni
3 jaar geleden
Op deze website https://www.nummeriban.nl/ kan je -rechts- zelf je IBAN-nummer berekenen. Selecteer de bank en vul dan het voor jou bekende nummer in. Op de website verschijnt dan het langere IBAN-rekeningnummer.

Antwoorden (1)

Dat kan niet. Tridos was zelfs de eerste bank in ons land die IBAN-nummers ging gebruiken. Er bestaat niet zoiets als 'het' IBAN-nummer van een bank.Iedere klant heeft een eigen bankrekeningnummer.
.
Via een IBAN-calculator kun je van elk @oud@ Nederlands bankrekeningnummer (9 of 10 cijfers) het IBAN-nummer berekenen. (Zoek op internet naar zo'n calculator). Het IBAN-nummer staat ook op bankpassen die de laatste jaren zijn uitgegeven.

De BIC-code/het SWIFT-adres van de Triosbank is TRIONL2U.
Toegevoegd op 02 januari 2021 17:23: bron