Waar kan ik goedkoop en makkelijk een webpagina starten voor mijn bedrijf?

Ik ben een jonge ondernemer en ik verkoop games. Ik zit bij een leverancier en dergelijker. Ik heb al een jaar ongeveer een domeinnaam gereserveerd ( 2 zelfs ) maar ik dacht dat het tijd was om een website op te bouwen. Geen webshop maar gewoon een aantal pagina's met contact en dergelijker.
Waar kan ik dat makkelijk en goedkoop aanvragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Om een website op te starten heb je als eerst een host nodig, de prijs hiervan is afhankelijk van wat voor soort website je erop gaat zetten, als je bv een gratis site van wordpress gaat gebruiken moet je minimaal een host hebben met een geheugen van 512 tot 1 gb(voor alle plugins), dit valt in vele gevallen erg duur uit...Antagonist heeft goedkope host pakketten en voor een lichtgewicht website voor een leuke prijs zou ik eens de webmasters forums afzoeken, een leuk forum is wmpoint.nl

Hoop je hier iets mee geholpen te hebben...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bij Vistaprint kun je een maand gratis uitproberen
daarna is het 5,00 euro per maand.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.vistaprint.nl/websites.aspx?rd=2

en het kost geen 5,00 mar 5,94 per maand ná de grais introductie-maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zelf wat ervaring hebt kun je alleen met een goedkoop hosting pakket al verder, dit kan bij o.a. http://www.versio.nl/

Wanneer je liever persoonlijk word geholpen en de website door iemand anders wilt laten ontwikkelen kan je een mailtje sturen naar bedrijven zoals http://www.nethoster.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, ik denk dat ik voor versio.nl ga!
Met iWeb kan je makkelijk websites maken als je al een domeinnaam hebt. Dit programma is jammer genoeg wel alleen voor Mac
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis op wordpress.com.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt helemaal. is een heel aardige.