Wat heeft het sterretje voor nut in een zoekbalk/zoekopdracht?

Er staat: Zoekresultaten: Geen resultaten. Probeer een sterretje toe te voegen in je zoekopdracht.

Dus, wat is daar het nut van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.8K

Het beste antwoord

Wat degene boven mij dus zei. Op de plaats van een * mag eigenlijk elk woord komen. Als je zoekt op "Hoe lang slaapt een olifant" dan vindt google alleen resultaten waarin die zin letterlijk voorkomt. Zou je bijvoorbeeld zoeken op "Hoe lang * een olifant" dan vindt google bijvoorbeeld ook Hoe lang eet een olifant.

Er zijn nog wel meer trucs voor google als je geinteresseerd bent. Kijk hier eens voor wat voorbeeldjes: http://www.googleguide.com/advanced_operators_reference.html de site is wel in het engels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cool \:D (ga meteen proberen)

Andere antwoorden (1)

Een sterretje is een soort joker die geldt voor ieder teken.