Welke Duitse internet winkel zou je aanbevelen, en waarom

hiermee bedoel ik vooral in de categorieën: elektronica, brandbare dvd´s (double layer),

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Ik ben niet ontevreden over Amazon.de
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor beschrijfbare media: Opus supplies. Dit is een Duits bedrijf met een Nederlandstalige website. Ik heb hier goede ervaring mee en ze zijn heel erg goedkoop, vooral als je per 100 stuks verkoopt. Meestal koop ik er een aparte doos met DVD hoesjes bij.

Toegevoegd na 1 minuut:
NB. Ze zijn met name goedkoper doordat er geen extra toeslag op de media zit (in Duitsland).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met bigdennis. Opus uit het antwoord hierboven is ook goed. Bigdennis kun je ook gewoon in de Nederlandse taal lezen, maar is een in Duitsland gevestigde firma.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
big dennis/Q-Supply GmbH Daar heb ik ik ook zeer goede ervaringen mee, altijd netjes geleverd binnen 1-2 werkdagen en prima prijzen. Dit bedrijf had meer namen maar is samengesmolten in Big Dennis.
Mijn zusje, die al 8 jaar in Duitsland woont, bestelt regelmatig bij Amazon, en is daar heel tevreden over. Boeken, cd's, dvd's, haar koffiemaker (die van George Clooney, die ze er tot haar spijt niet bijgeleverd kreeg....), een zomerdekbed voor mij (kon ik in Nederland niet vinden in 200/200) - het gaat snel, goed verpakt, en natuurlijk supermakkelijk....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook ik heb goede ervaringen met Amazon.de. Goede producten, snelle verzending (soms ook gratis), veel aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ook heel goede ervaringen met amazon.de voor wat betreft elektronica.
Voor brandbare DVD"s zou ik gebruik maken van opus.