Wanneer was internet "online" in Nederland? En welke websites waren er als eerste in NL?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Op 1 mei 1993 begon het pas echt. De eerste provider, XS4ALL werd toen operatief. Vanaf 1989 ging er nog van alles aan vooraf. Lees de bron maar.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf 1989 ?? Ik meen dat we al met het uitkomen van Kings Quest 3 'online' wat cheats hebben gezocht (met heel veel kunst- en vliegwerk, dat wel. Dat moet zijn geweest.......1986 ?? Voor mijn gevoel nog eerder al, maar dat waren geen spelletjes.
Maar dat was nog niet ' www' en ' online' en ' websites' enzo ; vooral heel veel lettertjes....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En Netscape ;-)