Op welke dagen krijg je gratis credits bij habbo?

Ik kan me herinneren dat mijn zus 20 credits kreeg als zij online ging op oudjaarsdag.
Op wat voor dagen krijg je gratis spullen van habbo of credits als je op die dag online komt?

Mvg habbofan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Hee!

Vroeger kreeg je inderdaad vaak credits op dat soort dagen, helaas krijg je tegenwoordig bijna nooit credits meer maar krijg je altijd speciale meubies die speciaal voor die dag zijn gemaakt.

Zo krijg je op Pasen een Paasmeubel, bij sinterklaas bijvoorbeeld een schoen en tijdens de kerst een arreslee.

Maar als antwoord op je vraag, de dagen dat je op Habbo spullen krijgt zijn: Pasen, tijdens kerst, tijdens sinterklaas, bij oud&nieuw, Halloween, Valentijnsdag en op Koninginnedag spullen!:)

Soms worden er tussendoor ook nog gratis spullen gegeven zoals in de zomer en in de winter.

Veel plezier op Habbo!;)