Weet iemand hoe je gratis een website .net website aanmaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je een website met een domeinnaam die eindigt op .net ? Of bedoel je een website waar je gebruik kunt maken van Microsoft's .Net-technologie (zoals .aspx) ? Dat maakt namelijk een groot verschil. Nu denkt iedereen dat het een domeinnaam is die op .net moet eindigen, maar misschien bedoel je wel heel iets anders. Maak dat dan direct duidelijk, zodat je betere antwoorden krijgt.

Antwoorden (2)

Dat kan sowsieso niet gratis. Dan moet je wel een x bedrag voor je domeinnaam betalen! Er z`n wel alternatieve zoals: come2me en free-website
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor slechts 5 euro kan je een .net, .nl, .be domeinnaam registreren.

Je kunt die dan doorlinken naar je gratis webruimte van je provider. Dan blijven de kosten beperkt tot de registratie van je domeinnaam.