Ik heb een huis telefoon aansluiting en internet bij KPN. Maar wil naar online van t-mobile. Hebben jullie er ervaringen mee. Bevalt het?

Ik wil van mijn KPN provider verwisselen ik heb namelijk gehoord dat er nu een actie is bij t-mobile dat je voor € 25 een abonnement afsluit en dat je dan naar alle mobile nummers van t-mobile gratis belt. En ook voor je internet geld dat je snelle verbinding hebt. Je huurt nog wel bij KPN maar je betaalt dan aan t-mobile. En betreft bedrijf online. Heeft er hier iemand ervaring mee is het inderdaad goedkoper en bevalt het ook.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik had tot ongeveer een jaar geleden een ADSL internetverbinding van Online, en heb daar toen nooit echt iets over te klagen gehad. Mijn reden om ervan af te stappen was dat een 3-in-1 pakket van Ziggo goedkoper voor me bleek te zijn (en omdat ik ook digitale TV wilde).

Achteraf gezien ben ik wel blij dat ik ben overgestapt naar internet via de kabel (Ziggo), omdat de snelheid daarvan aardig wat hoger ligt. Als je dat niet heel erg belangrijk vindt, dan is er geen reden om niet naar Online over te stappen - in de paar jaar dat ik via hen een internetverbinding had heb ik nooit problemen gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie