Vanwaar haalt Incredimail zijn accountgegevens?

Ik heb een pc die ik in orde moet maken waarop indredimail geïnstalleerd staat. Ik heb dit programma echter nog nooit gebruikt. Ik heb de accountgegevens geexporteerd naar een externe harde schijf via de functie Export in Incredimail. Nu kan ik na de format en herinstallatie van xp, die accountgegevens terug importeren.

Op die pc stond ook outlook express, waar verschillende mails stonden. Worden die mails van Outlook Express doorgesluisd naar Incredimail? Is Incredimail eigenlijk een mooi email programma met felle kleuren, dat enkel dienst doet als "doorgeefleuk" van bijvoorbeeld mails uit Outlook Express?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Incredimail is een soort virus, je krijgt een zoekmachine van sweetim en allerlei andere narigheid.
Probeer er vanaf te komen, hoewel dat nog niet eenvoudig is.