Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je snel geld verdienen met Runescape als je GEEN member bent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Een bot gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yews hakken of dragons killen en botten en huid verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merching werkt ook erg snel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je geen member bent kun je monsters killen die goeden drops hebben en als je member bent kun je veel geld verdienen mettreasure trails als je een beetje geluk hebt dan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hacken is het makkelijkst ik ken een cheat cheat energie 6.1 downloaden en kijk of youtube hoe het werkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste yews hakken en big bones/bones verkopen, maar ik ga liever voor big bones verkopen. Want Yews hakken is zo'n gedoe weetje. Wc tot 60 trainen, maarja en als je die Hill giants gaat doden. Krijg je exp voor whatever je traint en een big bone (die zijn populair voor 'pray' trainen voor non members). Die verdienen best goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geld verdienen kost tijd en moeite in runescape net als in de echte wereld, als je de tijd er in wil steken, zou je inderdaad yews kunnen gaan hakken zoals eerder gemeld, ook zou je iron kunnen gaan hakken en daarna overstappen op coal en verdere ores. gebruik je levels om geld te verdienen zo kom je steeds hoger en word je steeds rijker. als je sneller geld wil verdienen, wat ik heb gedaan is een paar dagen in een dropparty wereld inloggen en daar een tijdje rondlopen, als je dan geluk hebt ben je soms ineens miljonair, het kan ook veel langer duren daarintegen. je zou ook een bot kunnen gebruiken maar dan heb je kans dat je geband wordt en dan kan je weer opnieuw beginnen en hetzelfde voor het hacken.
suc6 ermee
groeten van een gepensioneerde runescaper ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding