Hoe zet ik een eigengemaakt filmpje van one true media op m`n youtube account?

Ik heb net via one true media een filmpje gemaakt, waar ik nogal veel werk aan heb gehad. Alleen nu kan ik het alleen opslaan. En ik weet ten eerste niet waar hij het filmpje opslaat en ten tweede hoe je het op je youtube account kan zetten. Weet iemand hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Helaas kun je alleen bij de betaalde versie de video op je pc opslaan (en dus ook op YouTube zetten) -> zie afbeelding.
Nu wordt de video op de website van True Media opgeslagen (zie "Storage"). Eventueel kun je, met een screencam, een video van de video maken, maar het resultaat zal niet zo geweldig zijn, vrees ik...
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik had het via youtube gedaan en nu keek ik op one true. En nu moet ik daarvoor en speciaal account moet aanmaken. Dat heb ik gedaan, maar waar is m`n filmpje zelf nu gebleven? Kan ik dat nog ergens terugvinden? Want ik had het wel opgeslagen.
Pieter2011
12 jaar geleden
Je hebt dat filmpje op YouTube gemaakt? Ik dacht dat dat alleen op de website van True Media kon. Het zou ergens kunnen staan op de You Tube-pagina waar je het gemaakt hebt, of je zou het op de site van True Media moeten kunnen vinden als je bent ingelogd. Iets anders kan ik niet bedenken.
Pieter2011
12 jaar geleden
Nog steeds die video niet gevonden? Ga dan eens naar dezelfde site waar je het filmpje gemaakt hebt en maak (heel snel) een nieuwe van b.v. 10 of 20 seconden. Als je het filmpje opslaat even heel goed kijken of je erachter kunt komen waar het wordt opgeslagen. Als je die plek weet, moet het niet moeilijk zijn om ook het andere filmpje te vinden.