Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe haal je website weg? ZIE UITLEG

Ik bedoel niet geschiedenis verwijderen, dat weet ik al. Maar in het balkje waar je een website in moet typen. Daar staan de sites waar je op bent geweest, hoe kan je dat weghalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat hangt af van je browser.

In Firefox is het:
Clear "browsing and downloadhistorie"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Download CCleaner gratis en dat haalt alles weg dat maar met internet geschiedenis te maken kan hebben. Je kan het makkelijk instellen na wat je wel en niet verwijderd wilt hebben.

( zoek via google naar CCleaner)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon op pijltje klikken dat je ze allemaal ziet, en dan je muis aan het einde van de wittebalk van elke site zetten, dan zie je een kruis, klik daar op en dan verwijder je hem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je ook kan doen in het geval je maar een bepaalde website in die lijst wilt verwijderen in plaats van allemaal is, stel je wilt Google.be verwijderen uit die lijst dan doe je het volgende:

Typ in je zoekbalk de eerste letters, bijvoorbeeld 'goo'. Nu zou je Google reeds tevoorschijn moet zien komen in de lijst. Ga erover met je muis (maar NIET klikken!) druk nu op de knop 'DELETE' op je toetsenbord..

En weg is die!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begin de site te typen die je weg wilt hebben uit auto aanvullen.
Zodra hij in beeld komt, pijltje naar beneden tot de link geselecteerd is.
Druk nu op delete en het is weg.

Ik gebruik Firefox, maar bij andere browsers is het volgens mij ook zo.

Toegevoegd na 1 minuut:
En volgende keer private browsing gebruiken he ;) (shift+ctrl+p)
(Lees meer...)
Ritsuka
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding