hoe haal je website weg? ZIE UITLEG

Ik bedoel niet geschiedenis verwijderen, dat weet ik al. Maar in het balkje waar je een website in moet typen. Daar staan de sites waar je op bent geweest, hoe kan je dat weghalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Dat hangt af van je browser.

In Firefox is het:
Clear "browsing and downloadhistorie"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Download CCleaner gratis en dat haalt alles weg dat maar met internet geschiedenis te maken kan hebben. Je kan het makkelijk instellen na wat je wel en niet verwijderd wilt hebben.

( zoek via google naar CCleaner)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon op pijltje klikken dat je ze allemaal ziet, en dan je muis aan het einde van de wittebalk van elke site zetten, dan zie je een kruis, klik daar op en dan verwijder je hem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je ook kan doen in het geval je maar een bepaalde website in die lijst wilt verwijderen in plaats van allemaal is, stel je wilt Google.be verwijderen uit die lijst dan doe je het volgende:

Typ in je zoekbalk de eerste letters, bijvoorbeeld 'goo'. Nu zou je Google reeds tevoorschijn moet zien komen in de lijst. Ga erover met je muis (maar NIET klikken!) druk nu op de knop 'DELETE' op je toetsenbord..

En weg is die!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begin de site te typen die je weg wilt hebben uit auto aanvullen.
Zodra hij in beeld komt, pijltje naar beneden tot de link geselecteerd is.
Druk nu op delete en het is weg.

Ik gebruik Firefox, maar bij andere browsers is het volgens mij ook zo.

Toegevoegd na 1 minuut:
En volgende keer private browsing gebruiken he ;) (shift+ctrl+p)
Ritsuka