Slechte internetverbinding met spelletjes?

Ik hou heel erg van spelletjes zoals fps MMO's enzo, maar het probleem is dat als ik bijvoorbeeld homefront wil gaan spelen dat ik "quick game" klik dan zegt het spel: Error: No results found! en als ik bijvoorbeeld server wil browsen dan komt er ook helemaal niks te staan...
Met Modern warfare 2 heb ik ook hele slechte internet verbinding.... geen lag ofzo gewoon dat hij niks kan vinden...
Meer Informatie:
50 MB in:
Provider: UPC
Router: Cisco Linksyss E1000 of iets dergelijks.
Ben met kabel verbonden naar router en mijn router heeft connectie met het modem.
Ik ben 15 jaar oud dus weet niet erg veel van andere dingen af...
Heb een Spel computer voor grote spelletjes zoals Battlefield badcompany 2 "minecraft" Modern Warfare 2
Call of Duty World at war.
En nog vele andere spellen! Zou leuk zijn als U/jij mij even kon helpen...

Dankuwel.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat je NAT Type op strict staat, dit maakt het moeilijker te connecten met andere spelers. Ik ga ervan uit dat je een XBOX 360 hebt. NAT regelt het verkeer wat wel en wat niet binnen mag komen. Bij een open NAT - staan alle deuren open en kan je xbox 360 makkelijk benaderd worden Bij een moderate Nat - zijn sommige deuren dicht en kan je xbox 360 wel gevonden worden, maar duurt het langer voor je alles binnen hebt of kan het betekenen dat je niet met iedereen kan spelen of praten, omdat ze niet door de gesloten deur komen (gevolg lag) Bij Strict NAT - Zijn bijna alle deuren dicht en kan je xbox 360 slecht worden gevonden. Gevolg: Veel lag en je kan waarsschijnlijk geen content downloaden Dit kun je open zetten door via account naar netwerk options te gaan en dan test connection, dan word je uitgelogd en als het goed is na de test doet hij het weer en anders moet je even internet aan en uit zetten en het weer proberen.

Bronnen:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78437

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100