Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een uitnodiging krijgen van de app voor iPhone voor ROAMLER?

Roamler internet uitnodiging

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
704

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Omdat het een beta is kon eerst iedereen zich aanmelden maar door het onverwachte succes zijn ze hier mij gestopt en ze gaan waarschijlijk in de definitieve versie deze weer weggeven. Je kan ze krijgen door mensen die je uitnodigen, deze uitnodigingen kunnen de huisige gebruikers beperkt weggeven door op een bepaald niveau te komen maar hiervoor moeten ze weer punten inleveren die ze ook in geld hadden kunnen omzetten. Wel zijn er sites om deze codes te winnen en je kan ze kopen op bijvoorbeeld marktplaats van gebruikers die hier iets aan willen verdienen.
Ik raad je aan om te wachten tot de definitieve versie klaar is, wanneer dit precies is weet ik ook niet maar ik doe het ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk op http://blog.roamler.com/?p=339 daar staat in welke gemeenten ze nog roamlers zoeken en wat je ervoor moet doen. Mij is het gelukt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding