Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het gele streepje op de spelerbalk bij Youtube?

Ik weet dat deze vraag al eerder is gesteld, maar daar kwam als antwoord uit dat er dan reclame begint. Dit is bij mij niet het geval. Het streepje zit ook altijd op 10 seconden. Altijd, bij elk filmpje.

Mijn vraag dus: Wat is het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij mij komt er dan gewoon reclame in beeld als dat gele streepje bereikt wordt. Misschien heb je iets van een ad-blocker geïnstalleerd waardoor je geen advertenties ziet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vanaf dat moment komt er een advertentie in de video. Rechtsboven zie je een kruisje en kan je die gewoon wegklikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betekent dat er tot zo ver gebufferd is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is echt totaal niet waar.
Ik heb er eens opgelet en vanaf dat moment komt er bij mij een kleine advertentie in het filmpje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een horizontale streep is is het de duratie van de reclame.
Is het een klein vertikaal streepje dan is het het punt dat aangegeven wordt als interessant.
Er kan bijvoorbeeld een inleiding zijn die dan overgeslagen kan worden (tot aan het gele streepje) waar het pas interessant wordt.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding