Wat is de goedkoopste internet formulie IN BELGIE waar minstens 30 GB downloadlimiet is (of onbeperkt downloadlimiet). Euphony is goedkoop, maar...

is er nog een goedkopere die minstens 30 GB downloadlimiet aanbied (of onbeperkt downloadlimiet).

Euphony geeft onbeperkt downloadlimiet voor 30 euro per maand. Vind iemand nog een goedkopere die onbeperkt downloadlimiet aanbiedt (dus goedkoper dan 30 euro/maand?) of ten minste 30 GB downloadlimiet voor minder dan 30 euro/maand ?

Toegevoegd na 27 minuten:
Dit is de goedkoopste die ik vind bij Euphony:
http://www.euphony.be/site/internet/eusurfnolimit.php?id=&con=BELGIE%20%28NL%29

Vind iemand een goedkopere in Belgie?

Toegevoegd na 28 minuten:
PS: het is niet bedoeling om reclame te maken, voor mij mogen de moderators sterretjes plaatsen in het adres hierboven als dit nodig moest zijn!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

België is zeer duur wat internet-providers betreft... Het is totaal anders in Nederland, daar heb je snelheden en hoeveelheden die je alleen kunt dromen in België...

Waarom zie je op usenet NOOIT een bijdrage uit België, gewoonweg omdat ze het niet kunnen que ratio en snelheid...

Het is allemaal even duur, je kunt een kleine besparing hier en daar krijgen, maar het is één pot nat... En als je gaat kijken naar de beperkingen van een provider, dan kom je er heel snel achter dat het niet via internet te zien is... De pagina´s zijn er gewoon niet...

Dus gewoon shoppen en kijken wat je speed EN LIMIET (ja in belgië is alles gelimiteerd, daar kun je nog een mega/gigabyte bijkopen voor 2 euro), en stem daar je abo op af...

Helaas is internet in België perperduur en zeer beperkt in alles...

Toegevoegd na 26 minuten:
Antwoord: Euphony is de goedkoopste...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat internet heel duur is in belgie weet ik, maar is er een goedkopere dan euphony? dat was eigenlijk de vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke tirade, maar het is niet een antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Maartha.Een uitgeproken eigen mening die geen doel dient. Voor mij een terechte reactie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede reactie? misschien. Goed antwoord? zeker niet.
Al is de toevoeging wel een (zij het bronloos) antwoord