Hoe krijg een geen lag bij cod black ops ?

Heeft iemand tips voor black ops ik heb best vaak lag (lag is dat je beeld helemaal gaat haperen) ik speel op PS3.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Snellere internetverbinding nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op WiFi zit, even op de kabel en kijken of het helpt. Anders even de disc uit de PS3 halen en goed blazen (zonder spuug -,-) Anders even die zelfde disc uitproberen op een andere PS3 dan weet je of het aan het spel ligt of aan je PS3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lag heeft niks te maken met hoe schoon je disc is.
Als je al internet via kabel gebruikt dat zou je eventueel een snellere verbinding moeten nemen of je moet even NAT- voorkeuren veranderen. Als je minder door je router laat beveiligen hoe sneller je internet zal werken. Maar weet dat je dan risico's loopt.