Op dezelfde knop drukken waarmee je ze 'volgden'. Dan unfollow je ze weer. :) die knop vindt je op diegene zijn profielpagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij bedoelt marcel71 hoe je mensen die jou volgen kan blokkeren. Ik weet zelf alleen ook niet zo snel hoe dat moet.
Ga naar de profielpagina van betreffende persoon.
Ergens boven de timeline staat een balk met knopjes, waaronder de knop "Follow/Unfollow".
Helemaal rechts van deze balk staat een knop met een teken voor instellingen. Als je hierop klikt, verschijnt er een lijst met:
- Mention (gebruikersnaam)
- Block (gebruikersnaam)
- Report (gebruikersnaam) for spam

Als het goed is, is "Block (gebruikersnaam)" de functie die je bedoelt. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar succes!