Ik heb via google een ander soort gelijke vraag gezien (zie bron). Daar staat, dat hij alleen is aan te passen, als je een partner bent van Youtube.

Toegevoegd na 2 minuten:
Heb nog een beter en meer uitgebreid antwoord gevonden.
Als je engels kunt heb je er misschien wat aan:

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20091214162812AA93Ilv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kun je op deze pagina uitvoeren :

http://www.youtube.com/my_account_unlink

NIET METEEN OP DEZE LINK DRUKKEN !

Kopieer deze link en meld jezelf aan zoals je het gewend bent .
1- met de door jou gekozen gebruikersnaam+wachtwoord
2- Google mail account + wachtwoord.

Je kunt daarná het volgende te zien krijgen :

Je hebt je YouTube-account (XXXXXX) gekoppeld aan je Google-account (XXXX@XXXX.nl).

Opmerking: je oude YouTube-wachtwoord is niet meer geldig. Je moet vanaf nu het wachtwoord van je Google-account gebruiken.
Als je een fout hebt gemaakt, kun je HIER XXXXXX opnieuw koppelen aan een ander (of gloednieuw) Google-account.

Let dus wél goed op wát je doet,anders kun je weer helemaal opnieuw beginnen ,nadat je het oude - deze dus - hebt verwijderd plus,dat je dan een ánder - voor Youtube nog onbekend e-mailadres- zult moeten doorgeven.

Succes er mee !

Groet:Zoekertje

PS: XXXXXX = natuurlijk als voorbeeld jouw naam/emailadres i.v.m. mijn privacy