Waarom raak je speeldagen kwijt als niet speelt? (zien toelichting)

Ik vraag me sterk af waarom als games speelt waar voor betaalt en als dan ziek ben en niet kan spelen ,Waarom raak je die dagen kwijt , bestaat er geen systeem dat dit kunnen zien net als bij mobile telefonie daar gaat alleen wat je belt eraf .Zoals bij world of warcraft je betaalt voor maand .

Toegevoegd na 1 uur:
De rede dat dit vroeg komt de vorige keer had voor 3 maanden betaalt en mijn pc ging kapot kon 1 maand niet spelen dit was gewoon onmacht .Ik dacht ik zal van wow wel terug krijgen ze zien toch dat je inlog of niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze verdienen hier erg mee! Ik zelf ben ook een WoW player , maar in taiwan heb je uren playtimen ofzo, omdat de meeste mensen daar in internet cafe's gamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja eigenlijk een beetje oneerlijk soms vorig keer had voor 3 maanden betaalt poef me pc ging kapot dus kon niet spelen weg een hele maand .Volgens mijn zien toch als online komt dus dacht o je krijgt wel terug maar nee .

Het beste antwoord

Als jij een tijdschriftabbo hebt, krijg je ook gen geld terug als je een keer geen zin/tijd hebt om het te lezen., en als je op vakantie bent stort je verhuurder ook geen geld terug.En zo is het met die spelletjes ook. Niets aan te doen verder ben ik bang. En dat systeem wat jij bedoelt zou wel eerlijk zijn, maar misschien nog niet haalbaar. Wellicht gat in de markt
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo is het ook, en het is ook gewoon logisch want anders kan je overal rekening mee gaan houden. Je frustratie snap ik natuurlijk ook wel, maar je zal er toch mee moeten leren leven;)

Andere antwoorden (1)

Zolang mensen dit verdienmodel accepteren zal het zo blijven bestaan, technisch zou het best kunnen dat ze per uur of per minuut van een prepaid bedrag je speelduur bepalen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik vind dit zoals het nu gaat trouwens een veel prettiger systeem, je betaald een keer in de maand en kan spelen wanneer je wil. Anders krijg je meer dat idee wat je vroeger had inbel internet, elke minuut kost je wat.