Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wel internet verbinding geen internet hoe kan dit?

Ik ben een leek met computers en oom na maanden zoeken heb ik nog geen internet. het zit zo, dat ik op de vaste computer bekabeld internet wil hebben via het stroomnet.
Ik heb ook internet volgens de computer maar toch kan ik niet internetten of online gamen.
Ik heb alles al geprobeerd de modem en router resetten(heb zelfs beide nieuw gekocht omdat de andere het ook al niet deed). ik heb gepingd naar de modem ect en heb gewoon verbinding volgens de pc. ik heb automatisch een IP-adres toewijzen geprobeerd en ook zelf de instellingen veranderd heb de modem door een prof laten instellen. Heb caiway gebeld en die zeggen dat ik gewoon internet moet hebben en ga zo maar door(draadloos heb ik wel internet, dit valt uit als ik wil gamen) weet iemand nog iets wat zou kunnen werken? Er staat zoveel op het internet dat ik door de bomen het bos niet meer zie en niets lijkt op specifiek mijn probleem dus sorry voor de zoveelste vraag ook excuses voor het getyp maar ik zit op een smartphone
groet en alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
859

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

hoi yogi ik heb zelf ook net internet en weet er ook niets van ,maar ik had hetzelfde en bij mij was het ik dacht aan de stekker te zien dat er maar 1 ingang in mijn pc zat waar die stekker op zou passen (zo een stekker met 2 van die dingetjes ernaast wat je nog aan moest draaien en hij bleef maar zeggen ALLEEN ANALOG of zoiets wat bleek dat helemaal onder een rand van die pc nog 2 ingangen zaten en 1 zag er uit als dezelfde waar ik hem eerst in had toen heb ik die geprobeerd en toen werkte alles, maar hij zat onder een randje en als je van boven naar beneden keek zag je het absoluut niet je zal hier ook natuurlijk niet veel aan hebben (aan dit antwoord) maar ik dacht ,wie niet waagt ...................etc